Audi ir gatavs paātrināt elektrifikāciju
Audi pieņēmis lēmumu palielināt sava modeļu klāsta elektrifikācijas tempus, jo koncerna vadību neapmierina ātrums, ar kādu uzņēmums tirgū izlaiž jaunus konkurētspējīgus modeļus. Protams, no malas Audi e-tron iznākšana šķiet kā liela uzņēmuma uzvara, taču tā ir tikai neliela daļa no tā, kas būtu jāīsteno tuvāko gadu laikā.
Plānots, ka Audi līdz 2033. gadam pakāpeniski pārtrauks izmantot iekšdedzes dzinējus, un vairāk nekā puse uzņēmuma modeļu līdz 2026. gadam benzīna vai dīzeļa spēka piedziņas vietā iegūs ugunīgu elektromotoru. Tik īss uzdevuma izpildes termiņš liek mums rīkoties pēc iespējas izlēmīgāk.
Jo īpaši, lai pilnībā elektrificētu modeļu klāstu, būs nepieciešams atkārtoti aprīkot daudzas ražošanas līnijas, kā arī pārkvalificēt personālu. Tas viss izmaksās kārtīgu summu, proti, 37 miljardus eiro, no kuriem 18 jau piešķirti pirmajam vērienīgas elektrifikācijas sagatavošanas posmam.
Tāpat neaizmirstiet, ka Audi aktīvi uzpērk mazus jaunuzņēmumus un investē efektīvākās akumulatoru tehnoloģijās, kas ir galvenā izmaksu pozīcija elektrisko transportlīdzekļu ražošanā.