Vācijas transporta muzejs
1919. gadā romāņu dzelzceļš pārveidoja sliežu ceļus, tos elektrificējot. Palaistās Krokodil elektrolokomotīves izcēlās ar nestspēju (vai elastību?) līdz 200 tonnām pie ātruma 30 km/h.
Tajā pašā laikā viņi varētu pārvarēt pieaugumu par 35 ppm. Tādi ir strādnieki. Lokomotīve savu nosaukumu ieguvusi pēc līdzības ar garu krokodilu. Salonwagen As 1154 (vagons salonā), 1986 (atjaunošanas gads) Šis pirmās klases vagons tika iegādāts ātrvilcienu uzplaukuma laikā uz Romānas dzelzceļiem. Tas kalpoja kā Engadine Express un kursēja starp Čuru un Sv. Morics (Šveice). Šis sliežu ceļa posms bija leģendārā Austrumu dzelzceļa turpinājums. Trases līnija tika izsekota 375 km garumā, cauri 118 tuneļiem un 487 tiltiem, un aiz loga pazibēja Šveices ezeri un kalni.
Jūs varat iekāpt automašīnā un redzēt, kā izskatās vecie nodalījumi. Mitropa Speisewagen 1048 (ēdamvagons), 1929. gads Kopumā Mitropa ražoja maz restorānu vagonu: sākumā 40 vagonus, tad vēl 35 vagonus pārbūvēja Vācijas dzelzceļam. Tad ražošana apstājās. 30. gadu sākumā aptuveni 14 000 vilcienu ar 4000 pasta vagoniem katru dienu brauca pa Deutsche Bahn un veda savu pasta bagāžu. Reisewagen vom "Landauer". Vīne, 1825 Šis greznais vagons ar daudzām koferiem un veikaliem (un kas tas ir transporta nozīmē?) kalpoja Bavārijas vēstniekiem no pāvesta galma kā ceļojumu transportlīdzeklis. 1848. gadā pāvests Pijs IX ar šādu vagonu aizbēga no revolucionārās Romas. Benz Vis-a-Vis, 1893. gads Šis transportlīdzeklis ar atskatāmiem sēdekļiem un motoru blakus Victoria Benz ir viens no Karla Benz pirmajiem četrriteņu mehāniskajiem transportlīdzekļiem. Braucot un braucot uz darbu, šim transportlīdzeklim, kas pārvietojās ar ātrumu 20 km/h, bija daudz priekšrocību salīdzinājumā ar trīsriteni. Pirmkārt, pateicoties vieglai vadāmībai un drošai braukšanai pa ceļiem. Minhenes kompānija "Kathreiners Malzkafee Fabriken" nosūtīja "Viktoriju" ceļojumos uz attāliem Vācijas nostūriem, lai pārdotu kafiju. Otto Safety Bicycle, 1885Šis velosipēds kļuva par "droša velosipēda" jēdzienu. Braukt ar augstu angļu velosipēdu bija grūti, tāpēc dažādi dizaineri uzlaboja šī transportlīdzekļa formu, cenšoties padarīt to vieglu un drošu. 1879. gadā F. Otto no Londonas izstādē demonstrēja divus kopā savienotus augstus velosipēdus, starp kuriem sēdēja šoferis. Šie velosipēdi jau sen ir iecienīti nesportiskiem vīriešiem, kuri negrib vai nevarēja braukt ar garajiem, kā arī sievietēm ar gariem svārkiem. Jaunais Ford Fiesta ST 2013 ir jaudīgs un ekonomisks auto, kas pārdošanā nonāks 2013. gada pirmajā pusē un maksās aptuveni 20 000 eiro.
Tajā pašā laikā viņi varētu pārvarēt pieaugumu par 35 ppm. Tādi ir strādnieki. Lokomotīve savu nosaukumu ieguvusi pēc līdzības ar garu krokodilu. Salonwagen As 1154 (vagons salonā), 1986 (atjaunošanas gads) Šis pirmās klases vagons tika iegādāts ātrvilcienu uzplaukuma laikā uz Romānas dzelzceļiem. Tas kalpoja kā Engadine Express un kursēja starp Čuru un Sv. Morics (Šveice). Šis sliežu ceļa posms bija leģendārā Austrumu dzelzceļa turpinājums. Trases līnija tika izsekota 375 km garumā, cauri 118 tuneļiem un 487 tiltiem, un aiz loga pazibēja Šveices ezeri un kalni.
Jūs varat iekāpt automašīnā un redzēt, kā izskatās vecie nodalījumi. Mitropa Speisewagen 1048 (ēdamvagons), 1929. gads Kopumā Mitropa ražoja maz restorānu vagonu: sākumā 40 vagonus, tad vēl 35 vagonus pārbūvēja Vācijas dzelzceļam. Tad ražošana apstājās. 30. gadu sākumā aptuveni 14 000 vilcienu ar 4000 pasta vagoniem katru dienu brauca pa Deutsche Bahn un veda savu pasta bagāžu. Reisewagen vom "Landauer". Vīne, 1825 Šis greznais vagons ar daudzām koferiem un veikaliem (un kas tas ir transporta nozīmē?) kalpoja Bavārijas vēstniekiem no pāvesta galma kā ceļojumu transportlīdzeklis. 1848. gadā pāvests Pijs IX ar šādu vagonu aizbēga no revolucionārās Romas. Benz Vis-a-Vis, 1893. gads Šis transportlīdzeklis ar atskatāmiem sēdekļiem un motoru blakus Victoria Benz ir viens no Karla Benz pirmajiem četrriteņu mehāniskajiem transportlīdzekļiem. Braucot un braucot uz darbu, šim transportlīdzeklim, kas pārvietojās ar ātrumu 20 km/h, bija daudz priekšrocību salīdzinājumā ar trīsriteni. Pirmkārt, pateicoties vieglai vadāmībai un drošai braukšanai pa ceļiem. Minhenes kompānija "Kathreiners Malzkafee Fabriken" nosūtīja "Viktoriju" ceļojumos uz attāliem Vācijas nostūriem, lai pārdotu kafiju. Otto Safety Bicycle, 1885Šis velosipēds kļuva par "droša velosipēda" jēdzienu. Braukt ar augstu angļu velosipēdu bija grūti, tāpēc dažādi dizaineri uzlaboja šī transportlīdzekļa formu, cenšoties padarīt to vieglu un drošu. 1879. gadā F. Otto no Londonas izstādē demonstrēja divus kopā savienotus augstus velosipēdus, starp kuriem sēdēja šoferis. Šie velosipēdi jau sen ir iecienīti nesportiskiem vīriešiem, kuri negrib vai nevarēja braukt ar garajiem, kā arī sievietēm ar gariem svārkiem. Jaunais Ford Fiesta ST 2013 ir jaudīgs un ekonomisks auto, kas pārdošanā nonāks 2013. gada pirmajā pusē un maksās aptuveni 20 000 eiro.